بررسی تأیید صلاحیت عمومی استخدام معلمان حق التدریس در مدارس سما استان بوشهر

  • تاریخ انتشار : 2023/07/02
  • تعداد بازدید : 827 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

بررسی تأیید صلاحیت عمومی استخدام معلمان حق التدریس در مدارس سما استان بوشهر

معاون امور مدارس سما استان بوشهر گفت : روند بررسی و تأیید صلاحیت عمومی داوطلبان معلمان حق التدریس در کلیه مدارس سما استان بوشهر درحال انجام است.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ؛ یوسف مردانی کچوئی معاون امور مدارس سما استان بوشهر ، ضمن قدردانی از زحمات همکاران حوزه گزینش و همچنین تلاش بی وقفه همکاران ، افزود ؛ تعداد  ۱۵۰ نفر داوطلب در استخدام معلمان حق التدریس و دبیران و معلمان شاغل در  مدارس سما  در حال گزینش هستند.

وی افزود؛ برای دستیابی به توسعه و پیشرفت نیازمند استفاده مناسب از نیروی انسانی هستیم و ما تلاش می کنیم با توجه به اهمیت کار گزینش در تایید صلاحیت عمومی معلمان حق التدریس این مهم در جذب و بکارگیری نیروهای متعهد و متخصص با دقت و رأفت اسلامی مد نظر قرار داده و با توجه به جایگاه والا و اهمیت شغل معلمی در گزینش به دنبال افرادی باشیم که تخصص و تعهد لازم را توأمان برای احراز این شغل داشته باشند.

مردانی کچوئی خاطرنشان کرد :« یکی از مهم ترین اولویت های مدارس سما ، نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و دینی و کمک به پرورش دانش آموزان برای رسیدن به آرمان های نظام ایران اسلامی است.»

وی افزود :« با توجه به رسالت و اهمیت انتخاب معلم برای مدارس سما استان ، نهایت دقت برای گزینش معلمان مجرب و متعهد با همکاری آموزش و پرورش استان صورت پذیرد  و پویاترین و متعهدترین معلمان انتخاب و معرفی شوند.»