گلزار مطهر شهدا به مناسبت گراميداشت روز معلم در بوشهر غبار روبی شد

  • تاریخ انتشار : 2024/05/02
  • تعداد بازدید : 79 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

مراسم غباروبي و عطر افشاني از گلزار مطهر شهدا و شهداي گمنام شهر بوشهر به مناسبت سالروز بزرگداشت مقام معلم با حضور معاون امور مدارس سما استان بوشهر  و جمعي از مدیران و کارکنان سما بوشهر  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ،در غباروبي گلزار مطهر شهدا پس از اداي احترام به مقام شامخ شهداي هشت سال دفاع مقدس به مناسبت گراميداشت سالروز شهادت استاد شهيد مطهري، فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سما استان بوشهر  اظهار کرد ؛ شهدا انسان‌هايي بودند كه پيام خداي متعال را در قرآن كريم با تيزبيني درك كردند و در زماني كه ارزش‌هاي اسلامي مورد هجمه دشمن قرار گرفت، به كاروان لشكر حق عليه باطل پيوستند و كالاي ارزشمند جان خود را به خدا هديه كردند و به مقام شهادت نائل آمدند.

وی ادامه داد ؛ شهدا زندگانی حی و ناظر هستند که با نثار خون خود امنیت، کرامت و هدایت را برای ما به ارمغان آوردند.

هاشمی  افزود: امروز به نمایندگی از جامعه دانشگاه آزاد اسلامی  و معلمان سما استان بوشهر  در این مکان حضور پیدا کردیم تا بازخوانی و ارزیابی کنیم آنچه را گذشته است و  تأملی بر رفتار، افکار و اندیشه ها و سیره خودمان داشته باشیم.

معاون امور مدارس سما استان بوشهر  اظهار کرد: آمده ایم تا از شهدا بخواهیم ما را دریابند و دست یاری دراز کنیم تا یاریمان کنند تا در مسیر و خط شهدا قدم برداریم.

فخرالسادات هاشمی  بیان داشت: شهدا نه تنها زنده اند، بلکه زنده بودن هم به برکت شهداست و چراغی که با هدایت روشن شود،خاموش شدنی نیست.