معاون امور مدارس سما استان بوشهر خبر داد

  • تاریخ انتشار : 2023/11/26
  • تعداد بازدید : 634 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

کسب مقام اول در رشته حفظ کل قرآن توسط دانش آموزان دخترانه سما عالیشهر

معاون امور مدارس سما استان بوشهر گفت : زینب احمدی دانش آموز متوسطه دوم دخترانه سما عالیشهر در رشته حفظ کل قرآن در شانزدهمین دوره مسابقات کشوری طرح قدس مقام اول را از آن خود کرد.

یوسف مردانی کچوئی در گفت و گو با خبرنگار ورابط عمومی سما بوشهر اظهار کرد :« زینب احمدی دانش آموز متوسطه دوم دخترانه سما عالیشهر در شانزدهمین دوره مسابقات کشوری طرح قدس در رشته حفظ کل قرآن در جوار مضجع نورانی آقا علی بن موسی الرضا مقام اول را از آن خود کرد. »

وی افزود: امروزه با وجود پیشرفت‌های سریع فناوری، توجه و گرایش به معنویت و حل معضلات بشری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت بوده و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

مردانی کچوئی بیان کرد: حفظ قرآن یکی از بهترین و زیباترین راهکارهای انس با کلام الهی است که اگر این حفظ با معرفت و تزکیه روح و ذهن قرین شود، انسان به بالاترین مراتب کمال می‌رسد.

معاون امور مدارس سما استان بوشهر  تصریح کرد:  دانش آموز زینب احمدی دربین ۸ رتبه برترکشوری ، مقام کسب کرده است و این افتخار برای استان بوشهر و شهر عالیشهر می‌باشد.