معاون امور مدارس استان بوشهر عنوان کرد؛

  • تاریخ انتشار : 2024/04/25
  • تعداد بازدید : 65 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

راهیابی نفرات برتر مسابقات طرح قدس بوشهر به مرحله کشوری

معاون امور مدارس استان بوشهر عنوان کرد: مسابقات طرح قدس (قرآن در سما) مرحله استانی سمای بوشهر به تفکیک جنسیت در دبستان دخترانه۱ سما بوشهر  برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

فخرالسادات هاشمی  در گفت‌وگو با روابط عمومی سمابوشهر با اشاره به برگزاری مسابقات طرح قدس اظهار کرد:  مسابقات طرح قدس (قرآن در سما) مرحله استانی سمای بوشهر به تفکیک جنسیت در دبستان دخترانه ۱ سما بوشهر برگزار شد.

وی اضافه کرد: قرآن برنامه زندگی ما انسان‌هاست و باید از مواهب قرآن کریم برای بهتر زیستن استفاده کنیم تا از قرآن مجید نه‌ فقط برای مسابقات، بلکه به‌عنوان کتاب آرامش و تعالی در زندگی استفاده کنیم، امیدواریم قرآن برای همه صلابت، سلامت و شادابی ایجاد کند.

معاون امور مدارس استان بوشهر عنوان کرد: سازمان سما برنامه‌ای به‌عنوان مسابقات طرح قدس (قرآن در سما) در سطوح دانش‌آموزان و کارکنان به تفکیک جنسیت اجرایی کرده که این مسابقات در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

سکینه بیژنی رابط فرهنگی سمای استان بوشهر هم تبیین کرد: در این مرحله از مسابقات بیش از ۵۰ دبیر، کارمند و دانش‌آموز سمای استان بوشهر در دو بخش برادران و خواهران و رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، نهج‌البلاغه، مداحی، اذان، انشای نماز و تفسیر به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مرحله کشوری راه یافتند.