رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ؛

  • تاریخ انتشار : 2024/02/27
  • تعداد بازدید : 229 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

مجموعه سما با شخصیت های برجسته علمی و مدیریتی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بی شماری است.

به گزارش روابط عمومی سما استان ؛ دکتر سعید رازقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر  با بیان تقدیر و تشکر از زحمات تمامی عوامل برگزار کننده این جشنواره گفت: برگزاری جشنواره آیین‌های سرزمین من به منظور تقویت هویت ایرانی اسلامی و معرفی آن برای دانش‌آموزان و نسل های آینده ضروری است.

دکتر سعید رازقی با اشاره به اینکه برپایی این جشنواره‌ برای تمرین کار گروهی و مشارکت و جامعه ‌پذیری مفید است، تاکید کرد ؛ در این جشنواره‌ها فضای نشاط و شادی همراه با حس اتحاد و همبستگی بین اقوام و خرده فرهنگ‌ها ایجاد می‌شود. »

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر  در جلسه مدیران و معاونین پرورشی مدارس سما استان  اظهار کرد:‌ «بسیاری از فعالیت‌هایی که در سطح آموزشگاه‌‌های سما انجام شده مایه افتخار و مباهات است و امیدواریم با همین سرعت به سمت تعالی بیشتر گام برداریم.»

وی با تاکید بر نقش خطیر رسانه‌ها در انتقال ارزش‌ها ابراز داشت: اعتقاد داریم تنها با تعامل و انسجام مراکز علمی و فرهنگی و رسانه‌ها است که می‌توانیم نسبت به تحقق اهداف و تعالی هرچه بیشتر علمی،‌ اجتماعی و فرهنگی دست یابیم.

رازقی بیان کرد ؛ مجموعه سما با شخصیت‌های برجسته علمی و مدیریتی خود دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بی‌شماری است و می‌تواند موفق‌تر از اینها در عرصه‌های مختلف ظاهر شود.

وی برپایی چنین جشنواره هایی را فرصتی مغتنم جهت انتقال این آیین‌ها و باورها دانست و افزود:‌ امیدواریم این حرکت فرهنگی که در راستای ترویج آداب و رسوم قدیمی سرزمین استان بوشهر  در پیش گرفته شده همچنان در سال‌های آینده نیز ادامه یابد.