دیدار معاون امور مدارس سما استان با رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر

  • تاریخ انتشار : 2024/02/09
  • تعداد بازدید : 207 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

دکتر فخرالسادات هاشمی با دکتر علی احمدی زاده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ؛ دکتر فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر طی دیداری ، زمینه های مشترک همکاری معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی استان و نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی را مورد بررسی قرار دادند.

فخرالسادات هاشمی در دیدار با رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان بوشهر فعالیت های این نهاد را در حوزه های متعدد را قابل تقدیر عنوان کرد ، و نسبت به همکاری متقابل با سازمان جهاد دانشگاهی در حوزه های علمی ، آموزشی و پژوهشی ابراز امیدواری کرد.

وی اضافه کرد ؛ معاونت امور مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأثیر گذاری که در شکل گیری نگرش دانش آموزان دارد ، نیازمند همراهی ، مساعدت و حمایت بوده و سازمان جهاد دانشگاهی نیز به علت تعدد زمینه های فعالیتی می تواند این مجموعه را در پیشبرد هرچه بهتر اهدافش همراهی کند.

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش ، تربیت دانش آموزان مستعد و نخبه ، استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی به ویژه در حوزه رباتیک ، هوش مصنوعی از دیگر زمینه های مشترک بین این نهاد و دانشگاه آزاد اسلامی است  برشمرد و افزود ؛ زمینه های مشترک این دو مجموعه قابل بررسی و قابل اجرا است.

دکتر علی احمدی زاده رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر در این نشست اعلام کرد ، این نهاد از همکاری با مجموعه های بزرگی مانند دانشگاه آزاد اسلامی جهت تربیت دانش آموزان مستعد و نخبه مدارس سما جهت کمک به پیشرفت علمی کشور استقبال می کند.

وی افزود ؛ این نهاد در حوزه های پژوهشی ، آموزشی ، فناوری و .. خدمات ارزنده ای در سال های فعالیت خود در استان ارائه کرده است.

احمدی زاده گفت ؛ این آمادگی را داریم که شرایطی برای دانش آموزان مستعد و نخبه مهیا کرده و آن ها را با حوزه کسب و کاری که تمایل دارند آشنا کنیم.