در آستانه انتخابات مجلس ، جشن تکلیف سیاسی در مجتمع دخترانه سما بوشهر برگزار شد.

  • تاریخ انتشار : 2024/02/20
  • تعداد بازدید : 271 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

در آستانه انتخابات مجلس ، جشن تکلیف سیاسی در مجتمع دخترانه سما بوشهر برگزار شد.

جشن تکلیف سیاسی رای اولی با حضور فرماندار شهرستان بوشهر ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر ، معاون امور مدارس سما استان بوشهر ، همکاران و دانش آموزان سما بوشهر در مجتمع دخترانه سما بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، دانش آموزان رأی اولی مدارس سما بوشهر با برگزاری جشن تکلیف سیاسی ، آمادگی خود برای حضور در انتخابات اا اسفند اعلام کردند.

صالح رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر در این مراسم انتخابات را یک رویداد و اتفاق مبارک برای فردای بهتر این کشور و فرزندان دانست وتوفیق شرکت دانش آموزان رأی اولی را در انتخابات ۱۱ اسفند  به آنها تبریک گفت.

صالح رحیمی تقوا ، شجاعت ، بصیرت و صراحت را مهم ترین شاخص های یک فرد انقلابی از منظر مقام معظم رهبری برای فرد اصلح معرفی کرد و خطاب به دانش آموزان گفت:  « آینده سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی مملکت اسلامی به دستان شماست و در انتخابات افراد اصلح دقت کنید و با حضور پرشور خود در ۱۱ اسفند در پای صندوق رأی از کشور ، نظام و ولایت پشتیبانی کنید.»

مهدی سروش نسب مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیز با حضور در این مراسم شرکت در انتخابات را مظهر اقتدار دانست و گفت :« با انتخاب فرد اصلح آینده این انقلاب را تضمین کنید ، امروز کشور ایران در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد ، این اقتدار مدیون خون شهداست که باید برای این اقتدار ایستادگی و احترام قائل شد.»

مهدی سروش نسب از دانش آموزان خواست تا با حضور و مشارکت پرشور خود در پای صندوق رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان ایران و اسلام بزنند.

فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سما استان بوشهر نیز در این مراسم با بیان اینکه انتخاب های درست انسان را ارزشمندتر خواهد کرد ، افزود ؛ برخی افراد در کشور ساز مخالف می زنند که چرا انقلاب کرده ایم ،این افراد از عدم اطلاع و بعضاً آگاهی صحیح جوانان استفاده می کنند تا بتوانند آنان را ناامید ودستاوردهای انقلاب را نادیده بگیرند.

فخرالسادات هاشمی خاطرنشان کرد :« در آستانه یک کارزار بزرگ و حساس هستیم و تأکید کرد مشارکت حداکثری شما در پای صندوق رأی امنیت ، اقتدار و پیوند میان مردم و نظام را ضمانت می کند و نشان دهنده پیوند عمیق شما با دولت و نظام است که این پیوند موجب یاس دشمنان خواهد شد.

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری شما در پای صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح محبوبت نظام را پررنگ می کند و تولید قدرت ملی با مشارکت سیاسی و حضور حداکثری شما تحقق خواهد شد.