دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری سما عالیشهر تجلیل شدند.

  • تاریخ انتشار : 2023/11/12
  • تعداد بازدید : 715 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری سما عالیشهر تجلیل شدند.

در آیینی با حضور مسئولان شهر عالیشهر ، از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری سما عالیشهر تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، امام جمعه شهر عالیشهر در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری سما عالیشهر اظهار کرد:« با تلاش مربیان تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش شاهد تحقق آرمان های امام (ره) هستیم.»

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد ، افزود ؛ با وجود تبلیغات مسموم دشمنان اسلام ، افتخار داریم که نسل جوان ، هم اکنون استوار در مقابل این توطئه ها ایستادگی از خود نشان داده است.

وی با بیان اینکه ، تجلیل و تکریم از افراد شاخص و برگزیده مورد تأکید دین خدا و بزرگان اسلام و شیوه پیامبر(ص) و ائمه اطهار بوده است ، اظهار کرد:« موفقیت های بدست آمده حاصل برنامه ریزی ، پیگیری معاونین ، کارشناسان و تلاش مدیران ، مربیان و معلمان بوده که قابل تقدیر است .»

امام جمعه عالیشهر ضمن تأکید بر انتخاب حجاب برتر اسلامی دختران ، خاطرنشان کرد :« زنان و دختران با حجاب ، با عزت و دارای ارزشهای والا می باشند که نشان از شخصیت این بزرگواران است.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در ادامه دانش آموزان را توصیه به نماز اول وقت نمودند که تأثیر بسزایی در ایجاد آرامش برای هر انسان و در نتیجه بدست آوردن موفقیت های روزافزون در تمامی زمینه های زندگی دارد.

شهردار شهر عالیشهر ، در این مراسم گفت ، ارتقای کیفی و کشف استعدادهای دانش آموزان در زمینه های فرهنگی و هنری از اهداف این نهاد است.

حسین محمدی افزود ؛ دانش آموزان با علم آموزی و شکوفایی استعدادهای هنری و فرهنگی خود آینده ای روشن برای نظام رقم خواهند زد.

یوسف مردانی کچوئی معاون امور مدارس سما استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از همراهی امام جمعه محترم عالیشهر،  مسئولین شهربا مدارس سما اذعان داشتند  : دانش آموزان عزیز قدر خودتان و انقلابی که با ایثارگری هزاران زن و مرد ، پیر و جوان به دست آمده است بدانید .

وی افزود ؛ دانش آموزان عزیز  بدانند که در بهترین دوران زندگی خود قرار دارند و آینده خوبی که انتظار آن را می کشید با تلاش و پشتکار و برنامه ریزی منسجم امروز میسر خواهد شد  و همیشه پله های پیشرفت و ترقی با حرکت آهسته ولی دائم بدست خواهد آمد.

در پایان مراسم ، از دانش آموزان غزل زنده بودی و غزاله دهقان آزاد که در رشته مناظره علمی در مسابقات کشوری رتبه برتر کسب کردند و همچنین دانش آموزانی که در عرصه های علمی ، ورزشی ، فرهنگی و هنری رتبه های برتر استانی  و پهنه ای کسب کردند تجلیل و جوایزی به آنان اهداء شد.