با اجرای برنامه های متنوع صورت گرفت؛

  • تاریخ انتشار : 2024/01/03
  • تعداد بازدید : 379 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

گرامیداشت سردار دل ها در دبستان دخترانه سما(۱) بوشهر

مراسم چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دبستان دخترانه سما (۱) بوشهر برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت ، ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور قدیر خواجه پور عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر ، یوسف مردانی کچوئی معاون امور مدارس سما استان و یعقوب علیپور نماینده حقوقی مدارس پسرانه سما استان در دبستان دخترانه سما ۱ بوشهر برگزار شد.

در این مراسم ، یوسف مردانی کچوئی معاون امور مدارس سما استان ، سخنان خود را با درود به پیشگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، آرزوی طول عمر باعزت برای ولی امر مسلمین جهان و با درود وسلام به پیشگاه همه شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغاز کرد و اظهار داشت :« در سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) قرار داریم ، یاد و خاطره همه حماسه سازان و شهدای گرانقدر و همچنین سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی می داریم.»

وی در ادامه یادآور شد : در سالروز میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) به مقام شامخ همه مادران به ویژه مادران شهدا ادای احترام می نهیم.

مردانی کچوئی  در آیین روایت قهرمانی‌های سردار دل‌ها،  شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مطالب زیادی درباره شهید حاج‌قاسم از زبان بزرگان بارها تکرار شده اما آنچه می‌تواند در  ادامه مسیر مکتب او کمک کند شامل نکات زیادی است.این  ایام با ولادت با سعادت فاطمه زهرا عجین شده و من در خصوص ولایتمداری این شهید بزرگوار صحبت می‌کنم.

معاون امور مدارس سما استان خاطر نشان کرد :« ولایت از ارکان اصلی دین اسلام است. قاسم سلیمانی پرورش‌یافته مکتب فاطمی است و در دفاع از این مکتب لحظه‌ای آرام و قرار نداشت. ولایتمداری از ویژگی اصلی رفتاری او و محور اصلی رفتار او بود. او علاقه‌ای به شغل نظامی نداشت اما چون ولایتمدار بود همواره خود را سرباز نظام می‌دانست. او مخلصانه برای خدمت به جامعه تلاش می‌کرد.»

وی ادامه داد  ، حاج‌قاسم همبستگی در جهان اسلام ایجاد کرده بود و حتی بعد از شهادتش همبستگی بین مردم ایران و مسلمانان جهان حفظ شد و این از برکات خون این شهید عزیز است. امیدوارم بتوانیم با رفتار و عملکرد خود خدمتگزار جامعه اسلامی باشیم.

در حاشیه این مراسم دانش اموزان به اجرای سرود پرداختند  و نماایشگاه نقاشی  به این مناسبت برگزارگردند .