بازدید معاون امور مدارس سما استان از مدارس سما واحد تنگستان

  • تاریخ انتشار : 2024/03/05
  • تعداد بازدید : 206 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

دکتر فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سما استان بوشهر به همراه یعقوب علیپور نماینده حقوقی مدارس سما استان از مدارس سما واحد تنگستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سما واحد بوشهر ، دکتر مجتبی حکیم زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان در این بازدید گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و تغییر و تحولات انجام شده به معاون امور مدارس سما استان ارائه کردند.

معاون امور مدارس سما استان بوشهر با حضور در کلاس های آموزشی از نزدیک شاهد نحوه تدریس معلمان قرار گرفت و در یک فضای محبت آمیز و صمیمی با دانش آموزان و درباره استفاده صحیح از فناوری جدید و مدرن امروزی و مطالعه مداوم و استفاده از استعدادها ، بیان تخیلات ، ابراز عواطف و ذوق های هنری به دانش آموزان توصیه اکید کردند.

هاشمی در جلسه با دکتر حکیم زاده رئیس دانشگاه واحد تنگستان اظهار کرد :« مدارس سما واحد تنگستان از نظر تجهیزات و فضای آموزشی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و دانش آموزان مدارس سما این واحد دارای استعداد و هوش بالایی هستند و باید به این دانش آموزان توجه ویژه ای کرد.

حکیم زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان هم از حضور دکتر فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سما استان بوشهر به شهر اهرم و توجه به مدارس سما این شهر تشکر کرد.