کرسی تلاوت قرآن کریم در سمای بوشهر برگزار شد

  • تاریخ انتشار : 2022/04/17
  • تعداد بازدید : 520 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

کرسی تلاوت قرآن کریم به مناسبت فرارسیدن ماه پرفیض رمضان ، و به همت دبیرخانه دائمی فعالیت های قرآنی سما کشور(مستقر در مشهد مقدس) در نمازخانه مجتمع آموزشی پسرانه سما بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر  ، کرسی تلاوت قرآن کریم با قرائت قاری برجسته کشور استاد مجید دریایی و مفسر حجت السلام والمسلمین قاضی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان  و با حضور رسول اسکندری معاون آموزش های عمومی و مهارتی سما واحد بوشهر  به صورت حضوری و مجازی در بستر سامانه Lms سما بوشهر برگزار شد.

فاطمه میرزاده مدیر امور فرهنگی سما بوشهر گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه پرفیض رمضان دبیرخانه دائمی فعالیت های قرآنی سما کشور (مستقر در مشهد مقدس) اقدام به برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم در سراسر کشور نموده است.

وی در رابطه با این طرح گفت:براساس این طرح مقررشد در همه استان ها به صورت حضوری و برخط در جمع دانش آموزان سمایی تلاوت مجلسی صورت گیرد.

وی ادامه داد: با حضوری شدن مدارس و هم زمانی آن ، شروع ماه مبارک رمضان ، تلاوت ها به صورت حضوری در یک مدرسه انجام می شود و سایر مدارس استان ها به صورت مجازی در این محفل نورانی شرکت می کنند.