پیام تسلیت معاون امور مدارس سما استان بوشهر به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

  • تاریخ انتشار : 2024/06/03
  • تعداد بازدید : 286 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

دکتر فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سما استان بوشهر در پیامی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، یاد و خاطره شهدای قیام خونین ١٥ خرداد سال ١٣٤٢ را گرامی داشت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
امام خمینی مردی از تبار خورشید و چراغی روشن در مسیر ظلمت و سیاهی دوران طاغوت بود که با دم مسیحایی اش ملت ایران را بیدار کرد و روحی تازه در کالبد ایران دمید.
امام خمینی(ره) امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید و با سلوک عرفانی و معنوی خویش، انديشه هاي متعالي و ناب اسلامی را به همگان معرفی نمود.
مردم شجاع و متدین ایران در مسیر مبارزه با استبداد و استعمار همواره رشادت، ایستادگی و ایثار را از خود به نمایش گذاشتند و در این مسیر،‌ قیام ۱۵ خرداد یکی از رویدادهاي جاودان و تاثيرگذار در شکل گيري انقلاب اسلامي مردم ايران است که بی شک اين رويداد، با نام، انديشه و راه امام خميني رحمه الله عليه پيوندي نا گسستني دارد.
اینجانب ضمن بزرگداشت ياد و خاطره شهداي پانزده خرداد، سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی را به همه مردم شریف ایران اسلامی علی الخصوص مجموعه سما استان بوشهر تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. امید است مدارس سما در سایه خودباوری و پشتکار و با تأسی از اندیشه های ناب و متعالی امام راحل (ره) در جهت اعتلای هر چه بیشتر ایران اسلامی گام بردارند.