معاون امور مدارس سما استان بوشهر : تلاش ما در انتقال علم و دانش و فرهنگ غنی ایران اسلامی از رسالت الهی خواهد بود

  • تاریخ انتشار : 2023/05/11
  • تعداد بازدید : 630 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

در واپسین روزهای سال تحصیلی ، دانش آموزان دبستان دخترانه سما ۱ بوشهر ، سواد آموزی خود را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، جشن پایانی پیش دبستانی ، جشن الفبا و جشن پایانی دوره ابتدایی با حضور و همراهی معاون امور مدارس سما استان ، نماینده حقوقی مدارس پسرانه سما ، جمعی از مسئولین اداره آموزش و پرورش استان و  و والدین دانش آموزان در سالن اجتماعات هتل ورزش بوشهر برگزار شد.

یوسف مردانی کچوئی معاون امور مدارس سما استان بوشهر دراین مراسم گفت: بسیار خرسندو خوشحالیم که یک سال تحصیلی دیگر را به پایان رسانیده ایم که این مهم مرهون زحمات همکاران و معلمان دلسوزی است که عاشقانه و خالصانه در سنگر تعلیم و تربیت به رسالت پیامبری خود می پردازند.

وی ادامه داد: این جشن به مناسبت فراگیری علم و دانش برای نوگلان و نونهالانی است که در ابتدای ورود به مدرسه با چشمان معصوم خود ، دست و دهان معلم خود را دنبال کردند که چطور بگویند و چطور بنویسند و اکنون در پایان سال با تلاش های معلمان و از طرفی اولیا دانش آموزان این مهم محقق شده است.

مردانی کچوئی با بیان اینکه ، نونهالان ما در آینده ای نه چندان دور در سنگر مسئولیت های اداری ، آموزشی ، صنعتی و پزشکی کشور تحویل گیرنده آنچه ما برای آنان باقی گذاشته ایم خواهند بود ، افزود : تلاش ما در انتقال علم و دانش و فرهنگ غنی ایران اسلامی از رسالت الهی خواهد بود که وظایف ما را سخت و حساس و با اهمیت خواهد کرد.

معاون امور مدارس سما استان بوشهر اظهار کرد :« در کشوری که پهنای تاریخ قدمت دارد و فرهنگ غنی دینی نیز در رگهای آن جریان دارد ، تعلیم و تربیت غنی شده با آموزه های دینی که فطرت انسان براساس آن نیز نهاده است ، جزو وظایف همه خواهند بود.»

مردانی کچوئی عنوان کرد : ایجاد تنوع در برنامه های آموزشی ، نشاط سازی مدرسه ، ماندگار و خاطره انگیز نمودن اولین سال تحصیلی برای دانش آموزان و والدین ، تقدیر از زحمات یکساله مسئولین و معلمین و ایجاد محیط صمیمی کادر اجرایی و والدین از اهداف این جشن بود.

سیده خیرالنسا محمدی یوسف نژاد مدیر دبستان دخترانه سما ۱ بوشهر در این مراسم از زحمات و تلاش های معلمان و مربیان قدردانی نموده و افزودند ؛ در طول سال تحصیلی آموزگاران باید با دانش آموزان به گونه ای رفتار کنند که در رشد تربیتی دانش آموزان تاثیر بسزایی داشته باشد.

در پایان از نفرات برتر مسابقات طرح قدس و مسابقات علمی پایه چهارم تجلیل به عمل آمد و همچنین به دانش آموزان پیش دبستانی ، کلاس اول و ششم ، لوح یادبود و جوایز اهدا شد.