معاون امور مدارس سما استان بوشهر : تلاش ما در انتقال علم و دانش و فرهنگ غنی ایران اسلامی از رسالت الهی خواهد بود

  • تاریخ انتشار : 2024/05/10
  • تعداد بازدید : 319 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

در واپسین روزهای سال تحصیلی ، دانش آموزان دبستان دخترانه و پسرانه سما استان ، سواد آموزی خود را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، جشن پایانی پیش دبستانی ، جشن الفبا و جشن پایانی دوره ابتدایی با حضور و همراهی معاون امور مدارس سما استان ، مدیران ، کارکنان و والدین دانش آموزان در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان بوشهربرگزار شد.

فخرالسادات هاشمی  معاون امور مدارس سما استان بوشهر دراین مراسم گفت: بسیار خرسندو خوشحالیم که یک سال تحصیلی دیگر را به پایان رسانیده ایم که این مهم مرهون زحمات همکاران و معلمان دلسوزی است که عاشقانه و خالصانه در سنگر تعلیم و تربیت به رسالت پیامبری خود می پردازند.

وی ادامه داد: این جشن به مناسبت فراگیری علم و دانش برای نوگلان و نونهالانی است که در ابتدای ورود به مدرسه با چشمان معصوم خود ، دست و دهان معلم خود را دنبال کردند که چطور بگویند و چطور بنویسند و اکنون در پایان سال با تلاش های معلمان و از طرفی اولیا دانش آموزان این مهم محقق شده است.

هاشمی با بیان اینکه ، نونهالان ما در آینده ای نه چندان دور در سنگر مسئولیت های اداری ، آموزشی ، صنعتی و پزشکی کشور تحویل گیرنده آنچه ما برای آنان باقی گذاشته ایم خواهند بود ، افزود : تلاش ما در انتقال علم و دانش و فرهنگ غنی ایران اسلامی از رسالت الهی خواهد بود که وظایف ما را سخت و حساس و با اهمیت خواهد کرد.

معاون امور مدارس سما استان بوشهر اظهار کرد :« در کشوری که پهنای تاریخ قدمت دارد و فرهنگ غنی دینی نیز در رگهای آن جریان دارد ، تعلیم و تربیت غنی شده با آموزه های دینی که فطرت انسان براساس آن نیز نهاده است ، جزو وظایف همه خواهند بود.»

هاشمی  عنوان کرد : ایجاد تنوع در برنامه های آموزشی ، نشاط سازی مدرسه ، ماندگار و خاطره انگیز نمودن اولین سال تحصیلی برای دانش آموزان و والدین ، تقدیر از زحمات یکساله مسئولین و معلمین و ایجاد محیط صمیمی کادر اجرایی و والدین از اهداف این جشن بود.

این مراسم با حضوربیش از ۱۰۰نفر از دانش آموزان کلاس اولی دختر و پسر مدارس سما استان بوشهر برگزار شد