رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد؛ هدف دانشگاه آزاد تحقق سند دانشگاه آزاد اسلامی است

  • تاریخ انتشار : 2021/02/23
  • تعداد بازدید : 1,140 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد؛

هدف دانشگاه آزاد تحقق سند دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر عنوان کرد ، برنامه دانشگاه آزاد تحقق سند دانشگاه آزاد اسلامی است و تمام این نامه ها و بخشنامه ها در جهت تحقق این هدف در حال اجرا می باشد.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، اسماعیل عبداللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در نشستی با عبدالمجید دوراهکی مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: خوشبختانه طی این مدت چندین جلسه با مدیر کل فنی و حرفه ای استان داشته ایم و ما به این همکاری افتخار می کنیم و به ادامه همکاری نیاز داریم.

اسماعیل عبداللهی خاطرنشان کرد:« امیدواریم بتوانیم با همکاری اداره آموزش فنی و حرفه ای استان ، گام های بزرگی برای ارتقا مهارت و کارآفرینی در بین دانشجویان برداریم و ان شالله نتیجه را در آینده پس از فارغ التحصیلی دانشجویان خواهیم دید.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد : برنامه دانشگاه آزاد تحقق سند دانشگاه آزاد اسلامی است و تمام این نامه ها و بخشنامه ها در جهت تحقق این هدف در حال اجرا می باشد و مجموعه سما به این موضوع اهتمام لازم داشته اند.

عبداللهی تاکید کرد ، هدف مشترک دانشگاه آزاد اسلامی استان و اداره آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر به عنوان یک مجموعه مردمی ، تربیت دانشجویان مهارت محور است.