رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر:باید در چارچوب نیازها و دغدغه‌های اولیای دانش‌آموزان گام برداریم

  • تاریخ انتشار : 2020/11/17
  • تعداد بازدید : 1,511 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر :

باید در چارچوب نیازها و دغدغه‌های اولیای دانش‌آموزان گام برداریم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: باید در چارچوب نیازها و دغدغه‌های اولیا گام برداریم تا بتوانیم به دانش‌آموزان و اولیا بهترین خدمت را انجام دهیم.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر : اسماعیل عبداللهی در حاشیه بازدید از کلاس‌های آنلاین مجتمع آموزشی پسرانه سمای بوشهر اظهار کرد: باید با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس‌های درس به‌صورت آنلاین، باید امکانات سخت‌افزاری از قبیل لپ‌تاپ، دوربین، وب‌کم و.. تقویت کرده و در چارچوب نیازها و دغدغه‌های اولیا گام برداریم تا بتوانیم به دانش‌آموزان و اولیا  بهترین خدمت را انجام دهیم.

وی با رضایت از سامانه یکپارچه نوین آنلاین دانش‌آموزی(سیناد) و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موجود در مدارس سما افزود: سما یک مجموعه است و باید مدارس سما در کل استان توسعه دهیم و دبیران باید همت و تلاش خود را در راستای ارتقای کیفیت آموزشی به‌کار گیرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: آموزش در دوران کرونا مهم‌ترین چالش بوده و فضای مجازی ظرفیت بسیار خوبی برای آموزش است و خانواده‌ها نظارت کامل به دانش‌آموزان دارند.

عبداللهی تأکید کرد: باید برای شناسایی بیشتر امکانات مدارس سما از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای بازدید از مدارس سما استان دعوت شود.

افزایش آمار دانش‌آموزان سمای بوشهر

باقر کریمی دبیر شورای سیاست‌گذاری استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره نحوه تدریس دبیران و معلمان در سامانه یکپارچه نوین آنلاین دانش‌آموزی(سیناد) ارائه کرد.

عبدالخالق بردخونی مدیر مجتمع آموزشی پسرانه سما بوشهر نیز با ارائه آمار دانش‌آموزان گفت: امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، مقطع پیش دبستانی نداشتیم؛ اما در مقطع متوسطه ۲ شاهد افزایش آمار دانش‌آموزان بودیم و در کل آمار دانش‌آموزان افزایش چشمگیری در مقایسه با سال گذشته نداشته است.