رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان بوشهر عنوان کرد: از دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان خیر کثیر می توان نام برد

  • تاریخ انتشار : 2021/04/06
  • تعداد بازدید : 1,327 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان بوشهر عنوان کرد:

از دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان خیر کثیر می توان نام برد

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان بوشهر در دیدار با دبیر شورای سیاستگذاری استان بوشهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خدمات رسانی به مردم به نحو احسن انجام دادند.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، داریوش زراعت گر رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان بوشهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی از ابتدای تأسیس دانشگاه رابطه خوب و محکمی داشته اند و بانک ملی جهت ساخت و ساز اکثر پروژ ه های عمرانی دانشگاه از ابتدای تأسیس تاکنون همکاری ارزنده ای داشته اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در امر آموزش عالی کشور از سنوات قبل به نحو احسن انجام داده ، می توان به عنوان خیر کثیر از آن نام برد.

داریوش زارعت گر خاطرنشان کرد :« امروزه فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی ، اکثراً پست های کلیدی در سطح کشور برعهده دارند و خدمات رسانی به مردم به نحو احسن انجام دادند.»

باقر کریمی دبیر شورای سیاستگذاری سما استان بوشهر گفت: مدارس سما در راستای سیاست های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور از مقطع پیش دبستانی تا متوسطه دوم و هنرستان تأسیس گردیده است .

وی ادامه داد : در سطح استان بوشهر این مدارس در حال توسعه می باشند و هم اکنون در اکثر شهرها این مدارس آماده خدمت رسانی هستند و حتی در دوران بیماری کرونا جهت تسهیل و کیفیت در امر آموزش ، سامانه یکپارچه نوین آنلاین دانش آموزی (سیناد) راه اندازی شد تا به توان با کیفیت بیشتری اینکار را انجام داد.

زلیخا زمانی رئیس اداره امور مالی مدارس سما استان در این جلسه گفت: با توجه به اینکه اولیا دانش آموزان به دلیل تورم شدید اقتصادی در دوران بیماری کرونا ، مشکلات زیادی در پرداخت شهریه دارند ، انتظار می رود بانک ملی تسهیلات کم بهره ای در اختیار خانواده های دانش آموزان قرار دهند.

در پایان این جلسه تصویب شد ، بانک ملی گزارش جامع و کاملی در خصوص حساب های مدارس سما در سطح استان تهیه نماید و رایزنی های لازم در خصوص ارائه راهکار جهت پرداخت تسهیلات کم بهره به اولیا دانش آموزان صورت پذیرد.