در مجتمع آموزشی پسرانه سما بوشهر برگزار شد.

  • تاریخ انتشار : 2022/01/28
  • تعداد بازدید : 832 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

در راستای تحول بنیادین و در قالب یک فعالیت مهارت محور دانش آموزان پایه چهارم دبستان پسرانه  با اندوخته های مالی و پس انداز خود ، با همکاری آموزگار خود ، از مقام مادر همزمان با فرخنده میلاد حضرت زهرا (س) در همایش بوی بهشت قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، همایش بوی بهشت به مناسبت گرامیداشت مقام مادر و روز زن  همراه با پاسداشت میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و اجرای برنامه متنوع با حضور مدیران ، کارکنان ، معلمان و مادران دانش آموز در سالن مجتمع آموزشی پسرانه سما بوشهر برگزار شد.

عبدالخالق بردخونی مدیر مجتمع آموزشی پسرانه سما بوشهر با تبریک میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) ، حضور و وجود آن حضرت را مایه افتخار دانست و اظهار کرد : روز ولادت آن بانو روز بزرگداشت ارزش ها و عطوفت ها در جامعه اسلامی و اسوه اخلاق دینی و تمام ابعادی که دروجود انسان کامل بوده در فاطمه زهرا (س) جلوه کرده است.

وی خاطرنشان کرد :« پرورش حضرت فاطمه در مکتب وحی و زندگی با سرچشمه جوشان امامت و ولایت مهم ترین عاملی است که موجب می شود ایشان به شخصیت والا و جهانی مبدل شوند و اسوه ای حقیقی برای تمام انسان ها باشند.»

منیژه فراشبندی آموزگار پایه چهارم دبستان پسرانه و دبیر این همایش وجود نازنین (س) را مایه فخر و مباهات همه مسلمانان و به ویژه شیعیان دانست و الگوگیری از شخصت کامل و بی بدیل دخت رسول خدا (ص) را برای تمام زنان مایه آرامش و سعادت در زندگی عنوان کرد.

وی در خصوص برگزاری  همایش بوی بهشت که با همکاری دانش آموزان پایه چهارم برگزار شد ، تشریح کرد و افزود :آموزش پس انداز کردن به کودکان یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه داشت . چرا که یادگیری پس انداز کردن در کودکی ، افراد را برای مدیریت مالی در آینده و تامین رفاه خود و خانواده آماده می کند و شکل گیری شخصیت افراد به میزان زیادی به میزان زیادی به محیط خانواده و تربیت آن ها در دوران کودکی بستگی دارد به همین خاطر نحوه آموزش مهارت های مالی در دوران کودکی اهمیت بالای دارد و تعیین می کند که فرد در آینده شخصیت ولخرج یا اقتصادی دارد.

وی ادامه داد. بدین منظور از دانش آموزان خواسته شد در قالب یک فعالیت مهارت محور و با توجه به ساحت اجتماعی سند تحول   بنیادین ،  و با توجه به اندوخته های مالی و پس انداز خود همایشی تحت عنوان بوی بهشت برگزار شود و  همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) از مقام مادر و بزرگداشت روز زن  قدردانی شود.

در پایان همایش دانش آموزان با اهداء گل و لوح یادبود از مادران خود تجلیل کردند.