درخشش دانش آموز سمای خورموج در چهارمین جشنواره (( دانایی توانایی))

  • تاریخ انتشار : 2020/11/19
  • تعداد بازدید : 1,809 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

درخشش دانش آموز سمای خورموج در چهارمین جشنواره (( دانایی توانایی))

مجتبی صالح احمدی دانش آموز سما خورموج با کسب رتبه برتر در چهارمین جشنواره ((دانایی توانایی))  در مرحله شهرستانی و استانی به مرحله کشوری راه یافت.

به گزارش روابط عمومی سما : اشکان معصومی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: مجتبی صالح احمدی دانش آموز متوسطه یک سما خورموج پس  از کسب رتبه برتر در سطح شهرستان و استان ، در مرحله کشوری حضور یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج اظهار کرد:« همزمان با هفته کتاب در چهارمین جشنواره کشوری((دانایی  توانایی)) با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان دانش آموزان ، مجتبی صالح احمدی دانش آموز متوسطه ۱ سما خورموج پس از کسب رتبه برتر درسطح شهرستان و استان در روز ۲۵ آبان به صورت تصویری و آنلاین در اسکای روم در این جشنواره شرکت کرد.»

وی افزود: این دانش آموز با خلاصه نویسی کتاب ((وام دماغ)) در مرحله شهرستانی با حضور۶۰ نفر دانش آموز موفق به کسب رتبه اول شد.

وی ادامه داد: در سطح استانی از سه کتاب (کشتی سیراف ، وام دماغ، شازده کوچولو)علاوه بر آزمون گرفته شده ، از منتخبان خواسته شد بروشوری به صورت لایه باز از کتاب تهیه و ارسال نمایند ، و در این مرحله از بین ۹۰ نفر دانش آموزان متوسطه یک و دو ، مجتبی صالح احمدی به عنوان ده نفر برگزیده استانی به مرحله کشوری راه یافت.

یادآور می شود : در مرحله کشوری که از ۲۴ آبان ماه آغاز و تا ۳۰ آبان ماه  به صورت تصویری و آنلاین در اسکای روم ادامه دارد ، سه کتاب به انتخاب خود دانش آموزان مورد مطالعه قرار گرفت و خلاصه ای از کتاب را به داوران مسابقه ارائه دادند.