دانش آموز مجتمع دخترانه سما عالیشهر رتبه اول مسابقات علمی آزمایشگاهی فیزیک را کسب کرد.

  • تاریخ انتشار : 2020/11/13
  • تعداد بازدید : 1,565 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

دانش آموز مجتمع دخترانه سما عالیشهر رتبه اول مسابقات علمی آزمایشگاهی فیزیک را کسب کرد.
سیده نرجس مجتبوی دانش آموز پایه یازدهم رشته تجربی مجتمع دخترانه سما عالیشهر رتبه اول مسابقات علمی آزمایشگاهی فیزیک را در سطح استان کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی سما ، به مناسبت گرامیداشت هفته آزمایشگاه ، مسابقات علمی آزمایشگاهی استان بوشهر در تاریخ یازدهم آبان ماه و به صورت مجازی و به مدت یک روز در پژوهش سرای شهید خوشبخت برگزار شد.
صفا سرمد مدیر مجتمع دخترانه سما عالیشهر گفت: مسابقات آزمایشگاهی با هدف فعال کردن آزمایشگاهها و توسعه فعالیت های علمی در مدرسه ، فعال نمودن دانش آموزان در فرایند یاددهی و یادگیری ، ایجاد انگیزه و رقابتی سالم در بین دانش آموزان و توجه به روش های نوین تدریس و خروج کلاس از حالت یکنواختی برگزار می شود.
مدیر مجتمع اموزشی دخترانه سما عالیشهر خاطر نشان کرد:« سیده نرجس مجتبوی در این آزمایش ، میزان اکسیژن در دو لیوان با حجم متفاوت را بررسی نمود و به این نتیجه رسید که با حجم بیشتر لیوان میزان اکسیژن در دسترس شمع نیز افزوده خواهد شد، و در آزمایش دوم نیز از طریق دوده شمع خاموش مجدداً شمع را روشن نمود و این احتراق بخاطر گاز خروجی از شمع روشن بود.
وی در پایان از زحمات فراوان دبیر محترم سرکار خانم هما نجم سهیلی و اولیاء گرانقدر دانش آموز تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد که این دانش آموزان با تلاش و جدیت بتوانند همچون سال گذشته برای مجموعه سما بوشهر در مرحله استان و کشوری افتخارآفرینی کنند.