جلسه نظرسنجی بازگشایی مدارس مجتمع دخترانه عالیشهر برگزار شد

  • تاریخ انتشار : 2021/01/23
  • تعداد بازدید : 1,584 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

جلسه نظرسنجی بازگشایی مدارس مجتمع دخترانه عالیشهر برگزار شد

اولین جلسه نظرسنجی در خصوص بازگشایی مدارس در ابتدای بهمن ماه با حضور والدین پایه اول مجتمع دخترانه سما عالیشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سما ، صفا سرمد مدیر مجتمع دخترانه سما عالیشهر از برگزاری اولین جلسه نظر سنجی بازگشایی مدارس در ابتدای بهمن ماه با حضور والدین پایه اول مجتمع دخترانه عالیشهر خبرداد.

صفا سرمد گفت : سال تحصیلی جدید برای خانواده ها ، معلمان و دانش آموزان در شرایط متفاوتی کار خود را آغاز کرد و در نتیجه ضرورت دارد که همه از این فرصت مناسب برای آموزش و تعلیم و تربیت دانش آموزان بهتر استفاده کنند.

وی ادامه داد: یکی از نکات اولیه ای که خانواده ها پیش از آن توجه کنند ، حضور به موقع دانش آموزان در کلاس درس چه در فضای مجازی و چه به صورت حضوری هست که این موضوع نباید موجب گرفتار شدن دانش آموزان در کلاس درس شود.

ضرورت نظارت خانواده ها در امر آموزش فرزندان

مدیر مجتمع دخترانه عالیشهر افزود: اگر چه این آموزش ها می تواند نقش اساسی در تربیت فرزندان به همراه داشته باشد ، اما این تمام ماجرا نیست و خانواده ها باید کنترل کاملی را بر حضور فرزندان در فضای مجازی داشته باشند. درادامه تاکید کرد: خانواده ها خودشان هم باید در زمینه آموزش فرزندان تلاش کرده چرا که بسیاری از اصول تعلیم و تربیتی دانش آموزان براساس آموزش های خانه افراد صورت می گیرد.

درپایان این جلسه دستورالعمل ارسالی از آموزش و پرورش به اطلاع والدین رسانده شد و پس از نظر سنجی تصمیم برآن شد که برخی روزها کلاس های پایه اول با رعایت پروتکل بهداشتی به صورت حضوری برگزار شود.