جشن تکلیف دانش آموزان دبستان دخترانه سما ۱ بوشهر به صورت مجازی برگزارشد

  • تاریخ انتشار : 2021/02/03
  • تعداد بازدید : 1,621 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

جشن تکلیف دانش آموزان دبستان دخترانه سما ۱ بوشهر به صورت مجازی  برگزارشد

 

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، مهین پورسینا مدیر دبستان دخترانه سما ۱ بوشهر با بیان این مطلب گفت : به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (سلام الله) جشن تکلیف ۲۱ دانش آموز دختر دبستان دخترانه سما ۱ بوشهر  به صورت مجازی در سامانه یکپارچه نوین  آنلاین دانش آموزی(سیناد) برگزار شد.

مهین پورسینا مدیر دبستان  دخترانه سما ۱ بوشهر بیان کرد : جشن تکلیف آغاز درخشش روح خدا پرستی درمیان این فرشتگان زمینی است.
وی تصریح کرد : وقتی انسان به مرحله تکلیف نرسیده قابلیت این را ندارد که با خدای متعال حرف بزند و جشن تکلیف جشن تشرف یک انسان ، یک نوجوان به ساحت لطف و توجه پروردگار است .
وی ورود به سن تکلیف را یک رویداد زیبا و متعالی برشمرد و افزود : هدف از برگزاری مراسم جشن تکلیف وجشن عبادت اشاعه ترویج فرهنگ دینی ، قرآنی ، توسعه عفاف و حجاب در مدارس و جامعه خواهد بود.
پورسینا  در بخش دیگر از صحبت های خود بیان داشت : فرهنگ انسان ساز نماز و رعایت حجاب اسلامی و آشنایی دانش آموزان با مراجع تقلید از مهمترین برنامه هایی است که تلاش میکنیم تا به بهترین شکل به دانش آموزان آموزش دهیم.
مدیر دبستان با اشاره به برنامه های این مراسم خاطر نشان کرد : «پخش سرود جمهوری ، برنامه حاملان قرآن ، مولودی خوانی به مناسب میلاد حضرت فاطمه (س) ، برگزاری مسابقه ،قرائت سوگند نامه دانش آموزان مکلف از جمله برنامه های این مراسم بود.»