اولین جلسه ویدیو کنفرانس شورای دبیران مجتمع دخترانه سما عالیشهر در بستر سامانه سیناد برگزار شد.

  • تاریخ انتشار : 2020/11/10
  • تعداد بازدید : 1,532 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

اولین جلسه ویدیو کنفرانس شورای دبیران مجتمع دخترانه سما عالیشهر در بستر سامانه سیناد برگزار شد.

اولین جلسه شوری دبیران مجتمع دخترانه سما عالیشهر به صورت مجازی در بستر سامانه یکپارچه نوین آنلاین دانش آموزی(سیناد) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، صفا سرمد مدیر مجتمع دخترانه سما عالیشهر در این جلسه که به صورت ارتباط زنده اینترنتی در بستر سامانه سیناد برگزار شد ، اظهار کرد:« از زحمات و پیگیری های شما دبیران و معلمان عزیز که در این ایام چندین برابر متحمل زحمت می شوید نهایت تقدیر و تشکر را دارم.»

سرمد گفت: معلمان و دبیران مدارس باید زمینه های رشد و شکوفایی استعداد های دانش آموزان را فراهم آورند.

وی تصریح کرد : در خصوص کلاس های درس در فضای مجازی باید با بیان جذاب و استفاده از روش های مختلف ، دانش آموزان را به حضور در کلاس درس دعوت نماییم.

سرمد تأکید کرد: با بهره گیری از روش های مختلف آموزی ، هیچ دانش آموزی به هر دلیلی نباید  از آموزش محروم شود.

او گفت: به منظور اجرای اثر بخش آموزش ها و نظارت بر فعالیت های آموزشی و پرورشی دانش آموزان ، ارتباط بین خانه و مدرسه باید حفظ شود.

او همچنین خاطرنشان کرد :« در این ایام و باتوجه به شیوع بیماری کرونا معلمان باید از خودگذشتگی و ایثار ثابت کردند هیچگاه تعلیم و تربیت دانش آموزان تعطیل نخواهد شد.»

یادآور می شود در این جلسه پیرامون آموزش های مجازی و استفاده از روش های تکمیلی متناسب با وضعیت دانش اموزان در دسترسی به فضای مجازی از جمله کلاس صورتی ، آزمون آنلاین و اعلام برنامه به دانش آموزان جهت برقراری پرسش و پاسخ با دبیر در حضور اولیاء و پیرامون نحوه ارزشیابی پرداخته شد.