درخشش دانش آموزان مجتمع دخترانه سما بوشهر در چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا

  • تاریخ انتشار : 2021/10/16
  • تعداد بازدید : 807 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

آیین افتتاحیه چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا همزمان با سراسر کشور در محل کانون امام خمینی (ره) برگزار شد. در این مراسم فرماندارشهرستان بوشهر و مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئولین نواحی شرکت داشتند.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر، علمیراد کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین افتتاحیه چهلمین جشنواره دوره جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان در کانون امام خمینی (ره) با اشاره به شرایط کرونایی گفت : در سال تحصیلی گذشته این بیماری مانع فعالیت حضوری مدارس شد هرچند معلمان کوشا و تلاشگر با استفاده از فضای مجازی اجازه ندادند فعالیت آموزشی متوقف و تعطیل شود.

کرمی خاطرنشان کرد؛« رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت در سال تحصیلی جدید ، بازگشایی آرام ، اقتضایی و حضوری مدارس است.»

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته بیش از یکهزار و سیصد اثر به دبیرخانه استانی جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان رسیده بود ، عنوان کرد : ۵۱ دانش آموز هم استانی در دوره سی و نهم جشنواره موفق به کسب رتبه های برتر کشوری شدند.

در این جشنواره ، نمایشگاهی از آثاز هنری دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری سال گذشته برپا شد و همچنین دانش آموزان هنرمند به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری خود پرداختند.

در پایان دانش آموزانی که موفق به کسب رتبه های اول تا سوم مسابقات فرهنگی و هنری شده بودند مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند که از مجتمع دخترانه سما بوشهر ، ریحانه چنانه ، طناز گل محمدی و آیدا عطایی در رشته آبرنگ مقام اول را کسب کردند.