اسکندری تأکید کرد؛

  • تاریخ انتشار : 2021/09/22
  • تعداد بازدید : 832 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

سرپرست معاونت آموزش های عمومی و مهارت های سما بوشهر با تأکید بر کیفیت بخشی امور خواستار افزایش کیفیت خدمات آموزشی، تهیه تجهیزات به روز و بهینه سازی فضاهای آموزشی شد.

به گزارش روابط عمومی سما واحد بوشهر ، رسول اسکندری سرپرست معاونت آموزش های عمومی و مهارت های سما واحد بوشهر ضمن بازدید از امکانات، تجهیزات و روند ثبت نام و ارائه خدمات دبستان دخترانه سما ۲ بوشهر با کارکنان و کادر آموزشی این آموزشگاه دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست معاونت آموزش های عمومی و مهارت های سما واحد بوشهر با اشاره به پشتوانه زیرساختی و ظرفیت انسانی مدارس سما از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اظهارکرد: باید با افزایش کیفیت آموزش و تهیه ملزومات مورد نیاز به عنوان برندی معتبر در سطح مدارس استان فعالیت کرد و این وجه تمایز مدارس سما به عینه قایل تشخیص برای جامعه و به ویژه دانش آموزان و والدین آنان باشد تا خانواده ها با خیالی آسوده فرزندان خود را در مدارس سما ثبت نام کنند.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های صورت گرفته خواستار ادامه این روند شد و عنوان کرد: استفاده از شیوه های نوین و جذاب آموزشی یک ضرورت است که باید در دستور کار قرارگیرد.

سرپرست معاونت آموزش های عمومی و مهارت های سما واحد بوشهر اضافه کرد: یکی از انتظارات از مجموعه مدارس سما در استان این است که با ایجاد رضایتمندی و تربیت دانش آموزان نمونه در پایان هر سال تحصیلی،  به عنوان یکی از بهترین مدارس شهرستان و استان معرفی شوند.

اسکندری همچنین بر ارتباط بیشتر و موثرتر آموزشگاه با اولیاء تأکید کرد و گفت: بدون شک در بين عوامل تعليم و تربيت، نقش خانه و مدرسه از بقيه تعيين کننده تر است. اوليا و مربيان به عنوان سردمداران دو نهاد خانواده و مدرسه، پايه گذار شخصيت و رفتار دانش آموزان به حساب مي آيند و همکاري و مشارکت آنها سبب رشد و شکوفايي می شود.

وی با اشاره به نقش الگوها در تربیت روحی و ذهنی نسل جوان یادآور شد: مدرسه نقش اساسی در تربیت و شکل گیری خصوصیات فردی و اجتماعی جوانان دارد پس باید تربیت رسمی دانش آموزان به عنوان یک رکن و اصل ملاک کار مدیران و معلمان باشد.

 این مقام مسئول با اشاره به تسریع روند واکسیناسیون در کشور و تدابیر اتخاذ شده برای حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس اذعان کرد: تدابیر و پیش بینی های لازم برای حضور دانش آموزان متناسب با دستورالعمل ها اتخاذ و فراهم شود.

در ابتدای جلسه نیز سیمین حیات داودی مدیر دبستان دخترانه سما ۲ بوشهر به معرفی کادر آموزشی در سال تحصیلی جدید پرداخت و سپس  شرایط موجود این مجموعه، امکانات و خواسته های مورد نیاز مدرسه و کادر اجرایی را بیان کرد که اسکندری قول مساعد برای تحقق آنان داد.