پوستر جشنواره امامت و مهدویت دانش آموزی رونمایی شد .

  • تاریخ انتشار : 2024/07/03
  • تعداد بازدید : 475 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

مراسم رونمایی از پوستر امامت و مهدویت دانش آموزی با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، دکتر محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و معاونین امور مدارس سما استانها رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سما استان بوشهر با حضور  در این مراسم یکی از راهبردهای اساسی سند تحول و تعالی دانشگاه را توجه به معنویت در دانشگاه و مدارس سما  دانست و اظهار کرد: گفتمان سازی در زمینه ارزش‌های اسلامی، نیازمند استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری است و در نهاد دانشگاه نیز باید با استفاده از این ابزارها اندیشه تشیع را به جوانان و جامعه تزریق کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره امامت و مهدویت در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما  یک انسجام وفاقی ایجاد می کند ، اظهار داشت: این جشنواره با برگزاری آن به صورت استانی  رابطه مقامات استانی، شهری و محلی را با دانشگاه  و مدارس سما تحکیم می بخشد و به طور غیرمستقیم مأموریت تعلیم و تربیت را برعهده دارد.

فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سما استان بوشهر به تشریح جشنواره امامت و مهدویت دانش آموزی و اقدامات صورت گرفته در این خصوص پرداخت و عنوان کرد: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ امامت و مهدویت و آشنایی دانش آموزان با ائمه اطهار، به صورت نشست های قرارگاه های ۱۲ گانه جشنواره امامت و مهدویت و با تاکید معاون علوم تربیتی ومهارتی دانشگاه آزاد اسلامی  مقرر شد این جشنواره بصورت استانی با همکاری ادارات آموزش و پرورش بر سه محور دانش آموز ،خانواده و معلمان. مدارس در حوزه های مختلف برگزار شود