همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید معاونت امورمدارس سما استان بوشهر با مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بوشهر دیدار کردند .

  • تاریخ انتشار : 2024/10/08
  • تعداد بازدید : 83 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید  معاونت امورمدارس سما استان بوشهر  با مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بوشهر  دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سما استان بوشهر  با حضوردر دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوشهر ، از همکاری آموزش وپرورش این شهرستان با واحد سما در سال گذشته تقدیر وتشکر نمود.

در اين نشست، فخرالسادات هاشمی  ، ضمن تقدير از حمايتها و همکاريهاي بي شائبه آموزش و پرورش با مرکز سما، درخصوص فعاليت‌هاي مشترک علي الخصوص مدارس سما توضيحاتي ارائه کرد.

هاشمی  همچنین ارتقاءکیفیت آموزشی و پرورشی را از اولویتهای سما بوشهر  عنوان کرد و افزود: با تمام توان سعی می نماییم از ظرفیت های موجود به نحو مطلوب استفاده نماییم و با ایجاد خلاقیت مانع موازی کاری آموزشی گردیم، تا اهداف  معاونت آموزش های عمومی و تعالی مدارس نیز محقق گردد .

وی با بیان پتانسیل موجود در مجموعه سما اعم از فضای آموزشی ، امکانات و برنامه های فرهنگی ، ورزشی و … آمادگی این مرکز را را به منظور دستیابی به اهداف مورد نظرآموزش و پرورش در سال جدید اعلام نمود .

معاون امور مدارس سما استان بوشهر  در خصوص  جشنواره امامت و مهدویت برآمده از سند تحول و تعالی دانشگاه بوده و عصاره این سند در حوزه فرهنگی، توجه به امر معنویت است، متذکر شد: جشنواره امامت و مهدویت در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما  یک انسجام وفاقی ایجاد می کند و اظهار کرد ؛« این جشنواره با برگزاری آن به صورت استانی،   رابطه مقامات استانی، شهری و محلی را با دانشگاه  ، آموزش و پرورش و  مدارس سما تحکیم می بخشد و به طور غیرمستقیم مأموریت تعلیم و تربیت را برعهده دارد.

فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سما استان بوشهر به تشریح جشنواره امامت و مهدویت دانش آموزی و اقدامات صورت گرفته در این خصوص پرداخت و عنوان کرد: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ امامت و مهدویت و آشنایی دانش آموزان با ائمه اطهار، به صورت نشست های قرارگاه های ۱۲ گانه جشنواره امامت و مهدویت و با تاکید معاون علوم تربیتی ومهارتی دانشگاه آزاد اسلامی  مقرر شد این جشنواره بصورت استانی در آذزماه سال جاری  با همکاری ادارات آموزش و پرورش بر سه محور دانش آموز ،خانواده و معلمان. مدارس در حوزه های مختلف برگزار شود.

در ادامه مهدی سروش نسیب مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر  با اشاره به این موضوع که مدارس سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی  بازوی قدر تمند وتوانمند آموزش وپرورش در تربیت نسل آینده می باشد،از فعالیت ها وموفقیت های این مرکز تشکرو به بیان برنامه های آتی آموزش وپرورش  و آماده همکاری آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در خصوص برگزاری جشنواره استانی امامت و مهدویت دانش آموزی در راستای تعامل بهتر با معاونت امور مدارس سما بوشهر پرداخت.