معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر مطرح کرد ؛

  • تاریخ انتشار : 2024/08/17
  • تعداد بازدید : 286 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

الگوی تربیتی بومی مدارس سما استان بوشهر تدوین می گردد  ودر آینده متناسب با قرآن و عترت الگوهای متنوعی از رویکردهای تربیتی در مدارس‌ سما ایجاد خواهد شد

فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سما استان بوشهر گفت ، الگوهای متنوعی از رویکردهای تربیتی  را در دانشکده‌های تعلیم و تربیت اسلامی تولید و خلق خواهد شد ،

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سما استان بوشهر گفت ؛ طرحنامه دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی استان بوشهر توسط معاونت امور مدارس تهیه و تنظیم گردید ودر شورای گسترش استان مورد تصویب و تایید قرار گرفت. و امیدواریم بزودی این طرح‌نامه تو سط معاونت علوم تربیتی و مهارتی در شورای گسترش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد به تصویب برسد.

فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس استان بوشهر  به نقل از دکتر نادی معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد افزود؛ با اشاره به اینکه تحول اساسی در معاونت علوم تربیتی و مهارتی در حال رخ دادن است، اظهار کرد: «تحول اول در واقع یک تحول نرم افزاری و فکری است که به مسائل و مشکلات در نظام تعلیم و تربیت فعلی پاسخ می‌دهد.  و تحقق عینی آموزش‌های مهارتی در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی. رقم خواهد خورد.»

 وی ادامه داد: ما در واقع با الگو دانشکده‌های تعلیم و تربیت اسلامی مسائل و مشکلات فعلی را با تربیت نیرو و راهکاری که در دانشگاه برای این مشکلات درنظر خواهد گرفت ، مرتفع خواهیم کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد ؛ « مدارس سما بخشی از دانشگاه هستند و برخی ماموریت‌های دانشگاه را انجام می‌دهند و در راستای اهداف دانشگاه گام برمی‌دارند. »

معاون امور مدارس سما استان بوشهر عنوان کرد ، تولید الگوی تربیتی مدارس سما بومی استان بوشهر بزودی انجام خواهد شد ، و در شورای پژوهشی دانشگاه مصوب گردید ،طرح پژوهشی درون دانشگاهی باعنوان تدوین الگوی تربیتی بوی مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ،در سال تحصیلی ۱۴۰۳توسط اساتید و صاحبنظران گروه علوم تربیتی انجام گردد، و این الگو سر لوحه کار روندهای آموزشی و پرورشی در عرصه های تعلیم و تربیت قرار گیرد.