مردانی کچوئی در مراسم قدردانی از معلمان مجتمع دخترانه سما بوشهر :

  • تاریخ انتشار : 2023/05/04
  • تعداد بازدید : 599 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

روز معلم روز بزرگداشت سنت های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است.

به مناسبت گرامیداشت روز معلم ، مراسم تجلیل از مقام شامخ مجاهدان عرصه تعلیم و تربیت در مجتمع دخترانه سما بوشهر ، با حضور معاون امور مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی استان ، مدیر حراست سما استان و نماینده حقوقی مدارس پسرانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، یوسف مردانی کچوئی معاون امور مدارس سما استان بوشهر  در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم که با حضور و همراهی مدیر حراست سما استان و نماینده حقوقی مدارس پسرانه ، مدیران مدارس و جمع کثیری از معلمان برگزار شد ، اظهار کرد: روز معلم روز بزرگداشت سنت های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است .

وی با بیان اینکه ، دوازدهم اردیبهشت یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته ای است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار به نمایش گذاشتند ، افزود:روز معلم روزی است که یادآورمجاهدت معلمانی است که در سنگر علم و دانش ، آینده زیبای ایران اسلامی را تضمین می کند.

معاون امور مدارس سما استان افزود: رضایتمندی و تکریم معلمان را به عنوان عامل انگیزشی که باید مدنظر قرار گیرد برشمرد و گفت: در خصوص جایگاه معلمان همین بس که خداوند مواهب و نعماتی که آفریده ، هیچ گاه بر انسان منت نگاشته است مگر در جایی که هادی و معلم می فرستد.

مدیر حراست سما استان بوشهر هم در توصیف جایگاه معلمی گفت: استاد مطهری نمونه بارز و الگوی مناسب برای این قشر جامعه بود.

وی بیان کرد :توانمندی های علمی و عملی ، ایجاد محیط نشاط آور ، رعایت اصول حرفه ای معلمی ، شرکت در دوره های هم افزایی آموزشی و تعلیم و تربیت دانش آموزان با اهمیت است.