مدیر فناوری اطلاعات

محمد محمدی تبار

لیسانس مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

پست الکترونیک: ict@samabushehr.ac.ir

 

 

 

 

 

 

 

 


اقدامات انجام شده در حوزه فناوری اطلاعات معاونت آموزش و مهارتهای سما واحد بوشهر

این مرکز با همراهی و پشتیبانی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و رئیس مرکز سما بوشهر و تلاش های شبانه روزی توانسته است در این حوزه رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

حوزه فناوری اطلاعات در سال تحصیلی جدید با توجه به شیوع بیماری کرونا اقدام به راه اندازی سامانه یکپارچه نوین آنلاین دانش آموزی(سیناد) نموده است که در این زمینه کلیه مدارس سما استان برای برگزاری کلاس آنلاین از این سامانه استفاده می کنند.

در حوزه مکاتبات اداری اقدام به راه اندازی اتوماسیون اداری با همکاری اداره فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر نموده است، که این سیستم به منظور تبادل الکترونیکی نامه ها ، توزیع مکاتبات بین قسمت های داخلی ، واحدهای دانشگاهی استان بوشهر و مراکز سما سراسر کشور و همچنین صرفه جویی در مصرف کاغذ ، هزینه های پست ، طراحی و پیاده سازی شده است.

در حوزه شبکه و امنیت داده ها و نگهداری آنها ، اقدام به  نصب راه اندازی تجهیزات سخت افزاری شبکه مانند فایروال و سویچ های پیشرفته در مدار و سیستم مدیریت کاربران نموده است.

برای ارتباط بین واحد های آموزشی و تسریح در انجام کارها این مرکز تجهیزات رادیویی وایرلس بکار گرفته است.

به منظور دسترسی سریع دانشجویان ، دانش آموزان ، اساتید و کارکنان به اطلاعات ، اقدام به طراحی و پیاده سازی سامانه پشتیبان آنلاین ، بروزرسانی وب سایت اطلاع رسانی معاونت سما و همچنین راه اندازی سامانه اشتراک گذاری برای ارسال و دریافت فایل و .. بین مدارس سما استان  نموده است و تمامی اطلاعات به منظور صرفه جویی در هزینه،  در بستر داخلی این مر کز نگهداری می شود.

 

سامانه مشاهده ورود و خروج کارکنان ، سامانه فیش حقوقی کارکنان ، هیات علمی آموزشکده و سامانه فیش حقوقی کارکنان مدارس در یک سال اخیر راه اندازی شده است

اقداماتی که در این مرکز انجام شده نشان دهنده اهمیت حوزه فناوری اطلاعات در مدارس و آموزشکده های سما بوشهر است.


آدرس وب سایت و سامانه موجود حوزه معاونت سما بوشهر

وب سایت معاونت سما:  http://samabushehr.ac.ir

سامانه یکپارچه نوین آنلاین دانش آموزی(سیناد): http://sinad.bushehr-samaschools.ir

سامانه اشتراک گذاری: https://cloud.samabushehr.ac.ir

سامانه حضور و غیاب: http://webkart.samabushehr.ac.ir

سامانه فیش حقوقی کارکنان دانشکده: http://mali.bushehr-samaschools.ir

سامانه فیش حقوقی کارکنان مدارس: http://mali.samabushehr.ac.ir

پست الکترونیک: http://samabushehr.ac.ir/webmail