دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی دبستان دخترانه سما عالیشهر جشن خودكار به صورت مجازی برگزار كردند

  • تاریخ انتشار : 2021/02/22
  • تعداد بازدید : 1,492 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی دبستان دخترانه سما عالیشهر جشن خودكار به صورت مجازی برگزار كردند

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، دانش آموزان پایه سوم دبستان دخترانه سما عالیشهر  با برپایی جشنی  به صورت مجازی در سامانه یکپارچه نوین آنلاین دانش آموزی(سیناد) دست گرفتن خودكار را برای اولین بار گرامی داشته و با نوشتن جمله یا عبارت زیبایی این روز را در ذهن خود ماندگار کردند تا این جمله سالیان سال در خاطرشان باقی بماند.

در این جشن و روز به یادماندنی سیده فاطمه هاشمی آموزگار پایه سوم  با تبریک به دانش آموزان آرزوی موفقیت و سرافرازی برای دانش آموزان داشت و سپس کیکی که به همین مناسبت تهیه شده بود به صورت نمادین توسط دانش آموزان بریده شد .

آموزگار پایه سوم دبستان دخترانه سما عالیشهر  در حاشیه این مراسم به روابط عمومی سما بوشهر  گفت: دانش آموزان كلاس سوم به بهانه آموختن كامل جدول ضرب و نوشتن با خودكار به صورت مجازی در سامانه سیناد ،  جشن برگزار كردند.

سیده فاطمه هاشمی  با اشاره به اینکه این جشن با توجه به اینکه دانش آموزان پایه سوم ابتدائی برای نوشتن باید به جای مداد از خودکار استفاده کنند برگزار شد، افزود: این جشن با هدف تقویت انگیزه فراگیری علم و دانش در  دانش آموزان و آماده کردن آنها جهت نوشتن بوسیله خودکار برگزار شد.