جلسه مشاوره آمادگی کنکور برای دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم در مجتمع دخترانه سما عالیشهر برگزار شد.

  • تاریخ انتشار : 2021/06/28
  • تعداد بازدید : 1,118 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

جلسه مشاوره آمادگی کنکور ویژه دانش آموزان  پایه یازدهم و دوازدهم با حضور بهدخت جمالی مدرس و مشاور مجتمع دخترانه سما  عالیشهر و به صورت مجازی در سامانه سیناد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، در این جلسه بهدخت جمالی ضمن ایجاد انگیزه و ترغیب دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم به توجه ویزه به درس خواندن در این پایه تحصیلی مهم و سرنوشت ساز ،  در خصوص روش های مطالعه ، راهکارهایی را بیان و به چگونگی برنامه ریزی درسی جهت آمادگی شرکت در کنکور پرداخت.

وی ادامه داد: ما یک اصل کلی داریم که مشاوره می دهیم برای دانش اموزان و یک برنامه هایی در نظر می گیریم که باید طبق این برنامه ها ادامه دهند و بعد از اینکه این برنامه ها انجام دادند ، گزارش آن را برای ما ارسال نمایند.

جمالی خاطرنشان کرد :« اگر از یک سطح  عبور نکنید نمی توانید وارد دانشگاه شوید و اگر عبور کردید می توانید وارد دانشگاه شوید و اگر برنامه ریزی درست داشته باشید می توانید از این سطح عبور کنید و اگر کسی آمادگی بیشتری داشته باشد می تواند موفق باشد. پس اول از همه برای دانش آموزان آرزوی موفقیت می کنیم و دوم برای آنها راهکارهایی ارائه می دهیم که بتوانند در این مسیر موفقیت، راه خود را پیدا کنند.»

کارشناس مشاور کنکور بیان کرد ، شما در هرجایی که به عنوان نقطه شروع محسوب می شود و بسته به اینکه در چه مرحله ای هستید ، یک سری کارها ، همه دانش اموزان انجام می دهند و یک سری کارها هم بسته به مرحله ای هست که در آن قرار دارند و اولین کاری که باید انجام شود ، چه پایه یازدهم باشید چه دوازدهم ، برای شروع باید یک سری کارهای اولیه باید انجام داد که اول شناخت ضعف ها و مشکلات است و دوم تلاش برای برطرف کردن آنها است و گام دوم چه راهکارهایی به دانش آموزان ارائه دهیم که در این راه به موفقیت دست پیدا کنند که با برنامه ریزی درست ، درس خواندن هدفمند ، تکرار و تمرین و تلاش و کوشش ، دانش آموزان می توانند در این راه موفق باشند.

بهدخت جمالی در پایان عنوان کرد ، برنامه ای برای دانش اموزان خوب هست که همه چیز داشته باشند و درکنار همدیگر ، بتوانند در این راه موفق باشند.