برگزاری کارگاه آموزشی آسیب های مواد مخدر در مجتمع دخترانه سما بوشهر

  • تاریخ انتشار : 2021/11/16
  • تعداد بازدید : 859 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

مجتمع آموزشی  دخترانه سما بوشهر به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی و به منظور آگاهی دانش آموزان ، کارگاه آموزشی آسیب های مواد مخدر را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، مجتمع آموزشی دخترانه سما بوشهر به مناسبت هفته مبازره با اعتیاد و آسیب های اجتماعی و به منظور آگاهی دانش آموزان نسبت به به آسیب های مواد مخدر به برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدام کرد.

الهه قاسمی مشاور و مدرس مجتمع دخترانه سما بوشهر ، هدف از برگزاري اين كارگاه آموزشی را  ارتقا آگاهي دانش آموزان  از آثار وعوارض سوء مصرف مواد مخدر ، رفتارهاي پرخطر و پيامدهاي منفي جسماني ورواني ناشي از آن عنوان کرد و افزود: با توجه به ترویج مواد مخدر میان دانش آموزان و خطرات ناشی از آن «پیشگیری» بهترین راه حل دانست و بر آگاهی بخشی به والدین در مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد.

مشاوره مجتمع دخترانه در مورد «علائم و نشانه ها » «رفتارهای مشکوک کننده » «نشانه های مستقیم» اعتیاد سخن گفت و در ادامه به اصلاح باورهای غلط رایج در مورد این پدیده خانمانسوز پرداخت و راهکارهای مبارزه با این معضل اجتماعی را ذکر کرد.

وی اضافه کرد: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهم ترین مشکلات جسمی ، روحی و روانی هست که عوارض ناشی از آن بخش های مختلف جامعه بشری را درگیر کرده است.