برگزاری مسابقات طرح قدس در سمای استان بوشهر / نفرات برتر به مرحله کشوری راه یافتند.

  • تاریخ انتشار : 2023/05/02
  • تعداد بازدید : 485 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

معاون امور مدارس استان بوشهر گفت : مسابقات طرح قدس (قرآن در سما) مرحله استانی سمای بوشهر به تفکیک جنسیت در مجتمع دخترانه سما بوشهر برگزار شد.

یوسف مردانی کچوئی در گفت و گو با روابط عمومی سما استان بوشهر با اشاره به برگزاری مسابقات طرح قدس اظهار کرد:« قرآن برنامه زندگی ما انسان ها است و  بتوانیم از مواهب قرآن برای بهتر زیستن استفاده کنیم و همچنین بتوانیم از کتاب قرآن مجید نه تنها فقط برای مسابقات بلکه به عنوان کتاب آرامش و تعالی در زندگی استفاده نماییم و امیدواریم که قرآن برای همه صلابت ، سلامت و شادابی ایجاد کند. »

وی ادامه داد: سازمان سما برنامه ای به عنوان مسابقات طرح قدس (قرآن در سما ) در سطوح دانش آموزان و کارکنان به تفکیک جنسیت اجرایی کرده است که این مسابقات در دو بخش کتبی و شفاهی و در یک بازه زمانی برگزار می شود.

سکینه بیژنی رابط فرهنگی سمای استان بوشهر گفت: در این مرحله از مسابقات بیش از ۵۰ نفر از دبیران ، کارکنان و دانش آموزان سمای استان بوشهر در دو بخش برادران و خواهران و در رشته های قرائت تحقیق ، قرائت ترتیل ، حفظ ، نهج البلاغه ، مداحی ، اذان ، انشای نماز و تفسیر به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مرحله کشوری راه یافتند.