برگزاری دومین جلسه کارگروه پوشاک و لباس فرم دانش آموزان مدارس سما استان بوشهر

  • تاریخ انتشار : 2024/07/09
  • تعداد بازدید : 586 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

دومین جلسه کارگروه شبکه استانی  پوشاک و لباس فرم دانش آموزان  مدارس سما استان بوشهر با حضور معاون امور مدرس سما استان بوشهر ، مهدی صبحی مدیر حراست سما استان و مدیران مدارس  در دفتر حوزه معاونت سما بوشهر برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ،فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سما استان بوشهر دراین  جلسه  با عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دوتن از یارن مخلص و و جان برکف آن حضرت گفت: لباس از منظر جامعه شناختی و مباحث فرهنگی مهم ترین وجه ظاهر هویت بخش انسان است.

هاشمی  تصریح کرد: در توزیع و تهیه پوشاک و لباس فرم مدارس باید فرهنگ ایرانی اسلامی، عدالت رعایت شود و دانش آموزان نیازمند هم با حفظ کرامت مورد توجه قرار گیرند.حتما خدا برکت بیشتری می دهد به پوششی که متناسب با دین و فرهنگمان باشد.

معاون امور مدارس سما استان بوشهر  تاکیدکرد : همه باید تلاش کنیم با قید فوریت ثبت نام پوشاک در سامانه ست در ۱۹ تیرماه انجام شود و ان شالله  اول مهر سال تحصیلی جدید پوشش دانش آموزان اسلامی تر، فرهنگی ، دینی تر و شخصیت مندتر باشد.

 سپس مدیران مدارس نقطه نظرات و چالش های مواجه شده با مقاومت خانواده ها را مطرح کردند.یکی ازموارد مطرح شده اشاره به بخشنامه جدید آموزش و پرورش مبنی بر عدم الزام و اجبار به تهیه لباس فرم در سال تحصیلی پیش رو با توجه به شرایط اقتصادی جامعه که نهایتاً از مدیران خواسته شد الزام به تمکین بخشنامه را مد نظر قرار داده و با تعامل خانواده ها را. ترغیب به ثبت نام در سامانه نمایند.