بردخونی؛ دهه فجر ، فرصتی برای ارائه گزارش اقدامات در کنار کارهای فرهنگی است

  • تاریخ انتشار : 2021/02/08
  • تعداد بازدید : 1,400 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

بردخونی؛

دهه فجر ، فرصتی برای ارائه گزارش اقدامات در کنار کارهای فرهنگی است

مدیر مجتمع آموزشی پسرانه سما بوشهر گفت: گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای برنامه های فرهنگی و نشاط آفرین برای تبیین ارزش ها ، باورها و رویکردهای انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر ، عبدالخالق بردخونی گفت، برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با نواختن زنگ انقلاب در مدرسه آغاز و با برنامه های متنوع و متعدد با حضور دانش آموزان ، دبیران و کارکنان برگزار شد.

وی اجرای برنامه ها توسط دانش آموزان با رویکرد مذهبی در سامانه شاد ، برگزاری مسابقه نقاشی بین پایه های آمادگی ، اول و سوم ، برگزاری مسابقه انشا نویسی با موضوع دستاوردهای  انقلاب ، برپایی مسابقه دارت و طناب کشی برای معلمین و همکاران و اهداء هدایا به دانش آموزان و همکارانی که در مسابقات مقام کسب کردند ، از جمله برنامه های فرهنگی و هنری دهه فجر ذکر کرد.

مدیر مجتمع آموزشی پسرانه سما بوشهر خاطرنشان کرد:« دهه فجر فرصتی برای ارائه گزارش اقدامات در کنار کارهای فرهنگی است و گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای برنامه های فرهنگی و نشاط آفرین برای تبیین ارزش ها ، باورها و رویکردهای انقلاب است.»