با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر صورت گرفت؛

  • تاریخ انتشار : 2023/05/20
  • تعداد بازدید : 651 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

همایش بزرگداشت شهادت معلم شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهادت معلم شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم با حضور سروش حیدری سنگستانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قاضی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ، یوسف مردانی کچوئی معاون امور مدارس سما استان ، علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، مهدی سروش نسب مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر ، علی اکبر بازیار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان و محمد مهدی ملاکی رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش استان بوشهر با هدف تجلیل از مدیران و معلمان مدارس سما استان بوشهر در خانه معلم بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با گرامیداشت روز معلم ، روز معلم را بهترین فرصت برای تبیین نقش محوری و کلیدی معلمان و نظام تعلیم و تربیت در توسعه نظام فرهنگی و اجتماعی خواند.

وی اضافه کرد : رسالت آموزش و پرورش رعایت شان ، قداست و حرمت معلم است و تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا بتوانیم از این جایگاه به بهترین نحو دفاع و قداست آن حفظ شود.

موحدی با بیان اینکه معلمان الگویی برای دانش آموزان است ، افزود ؛ تأثیرگذاری معلمان بر شخصیت و عملکرد دانش آموزان بسیار مهم است و وظیفه معلم انسان سازی است و هر کلاس درس کارخانه انسان سازی می باشد.

موحدی عنوان کرد ؛ هیچ تفاوتی بین مدارس دولتی و غیر دولتی نیست و در این زمینه تعلیم و تربیت دانش آموزان مدارس سما ، سرآمد مدارس دیگر است.

سروش حیدری سنگستانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این مراسم با تقدیر از تلاش معلمان ، هفته معلم بهترین فرصت برای تقدیر از شغل معلمی است و تصریح کرد ؛ معلمان از اقشار بنیادین و تأثیرگذار در شکل گیری انقلاب هستند لذا باید نسبت به تکریم جایگاه آنها توجه ویژه صورت گیرد.