با حضور رئیس هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ؛

  • تاریخ انتشار : 2024/09/19
  • تعداد بازدید : 12 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

نشست تخصصی پیرامون دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر  با حضور رئیس هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ، معاون امور مدارس سما استان بوشهر و اعضاء هیات رئیسه  در واحد بوشهر، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سما استان بوشهر ، فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سما استان بوشهر در جلسه شورای راهبردی ایجاد ساختار دانشکده تعلیم و تربیت و راه اندازی این دانشکده بسیار مطلوب دانست و اظهار کرد ؛ این دانشکده می‌تواند در کنار آموزش، پژوهش و مهارت، زمینه اشتغال‌زایی و اثربخشی در جامعه را فراهم کند.

وی اضافه کرد ، در سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی نگاه ویژه‌ای به حوزه سما شده که به تبع آن افزایش تعداد مدارس سما و ارتقای کیفیت باید در دستورکار قرار گیرد. بر این اساس تصمیم داریم تفاهم‌نامه‌ای بین این دانشگاه و اداره کل آموزش و پرورش استان منعقد کنیم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی دانشکده تعلیم و تربیت در دستورکار دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر قرار دارد، ادامه داد: ایجاد این دانشکده موجب ارتقای کیفیت آموزش و پرورش استان خواهد شد.

هاشمی خاطرنشان کرد ؛ « با توجه به مصوبه شورای گسترش سازمان مرکزی ،طرحنامه ایجاد تاسیس دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی به تصویب رسید و درپایان این نشست جمع‌بندی نهایی در خصوص محل استقرار این دانشکده انجام پذیرفت و مقرر گردید مراحل اجرایی در یک بازه زمانی مناسب صورت پذیرد.»