اولین سلسله نشست های هم اندیشی دبیران با اولیاء مجتمع دخترانه سما عالیشهر برگزار شد.

  • تاریخ انتشار : 2020/11/14
  • تعداد بازدید : 1,594 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

اولین  سلسله نشست های هم اندیشی دبیران با اولیاء مجتمع دخترانه سما عالیشهر برگزار شد.

جلسه انجمن اولیاء با دبیران با هدف بررسی عملکرد ۶۰ روزه آموزشی و میزان حضور در کلاس با حضور میترا اکبرزاده مدرس ادبیات مجتمع دخترانه سما عالیشهر بعداز ظهر امروز به صورت ویدیو کنفرانس در سامانه سیناد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سما ، صفا سرمد مدیر مجتمع دخترانه سما عالیشهر گفت : برای حفظ ارتباط اولیاء و مدرسه و با توجه به تدریس آنلاین برآن شدیم تا هرشب ، یک یا دو دبیر با خانواده های عزیز در متوسطه اول و دوم با توجه به برنامه های از قبل تعیین شده ، یک سری جلسات برگزار کنیم، تا بتوانیم در ان جلسات ، از نزدیک رفتارهای دانش آموزان را بررسی کنیم .

سرمد با بیان اینکه ،  با توجه به اینکه دانش آموزان ، گاهاً غیبت های دارند و در کلاس حضور ندارند ، افزود: این موارد به اولیاء اطلاع می دهیم و بنا شدیم از نزدیک بین دبیران و اولیاء ارتباط برقرار کنیم و مدیر بدون واسطه و نقش هماهنگی ، در ابتدا در مورد هدف این جلسه گفتگوی کوتاه انجام شود.

صفا سرمد خاطر نشان کرد:« جلسه آنلاین هست و همه شنونده هستند و موارد تخصصی و نمرات بچه ها بیان نمی شود و نمرات در سایت همگام اعلام می کنیم. و بعد از اینکه نمرات در سایت همگام به اطلاع والدین رسید این جلسات را برگزار می کنیم.»

میترا اکبر زاده مدرس ادبیات در این جلسه گفت: جلسه ای که برگزار می شود به منظور آشنایی اولیاء و مربیان هست که باعث شادمانی و افتخار هست در خدمت شما هستیم .ابتدا خلاصه کارهای که ما انجام می دهیم معمولاً هر دو درس یکبار در تمام مقاطع امتحان می گیریم و خوشبختانه دانش آموزان خیلی درس خوان و علاقه خاصی به درس ادبیات دارند، که ادبیات مساوی هست باشعر و گل و بلبل و این دانش آموزان هستند با شور و اشتیاق خاصی وارد کلاس می شوند .

اکبر زاده بیان کرد: بعضی از دانش آموزان که علت دارند و در کلاس حضور ندارند ، این باید زیر نظر والدین باشد و موجه محسوب شود و جای بسی شکر است که دانش اموزان فعال و مودب و فهمیده داریم.

مدرس ادبیات خاطرنشان کرد:« این دانش آموزان هستند که به معلم ها روحیه دو چندان و مضاعف می دهند ، من کاملا شرایط دانش آموزان درک می کنم و هم اینکه دانش آموزان در تدریس آنلاین شرکت می کنند و در تدریس آنلاین ، طوری تدریس کنیم که صدمه ای به دانش آموزان زده نشود و هم به لحاظ فشار روحی و هم شرایط استرسی و خصوصاً که در شهر عالیشهر از نظر ساختار اینترنت ضعیف هست . و ما تلاش می کنیم خللی در تدریس وجود نداشته باشد.

در پایان جلسه اولیا نقطه و نظرات خود در خصوص تدریس آنلاین و حضور دانش اموزان در کلاس مطرح کردند.