اولین جلسه هم اندیشی با حضور اولیاء دانش آموزان دبستان دخترانه سما عالیشهر در سامانه سیناد برگزار شد.

  • تاریخ انتشار : 2020/11/10
  • تعداد بازدید : 1,603 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

اولین جلسه هم  اندیشی با حضور اولیاء دانش آموزان دبستان دخترانه سما عالیشهر در سامانه سیناد برگزار شد.

بعداز ظهر امروز ، اولین جلسه هم اندیشی با حضور اولیاء دانش آموزان دبستان دخترانه سما عالیشهر با هدف آشنایی و بررسی عملکرد در ماههای مهر و آبان به خصوص در نحوه تدریس به صورت ویدیو کنفرانس  در سامانه سیناد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، صفا سرمد مدیر مجتمع دخترانه سما عالیشهر اظهار کرد:« در این شرایط کرونایی خانواده و مدرسه باید در کنار هم باشند و راهبرد ارتباط موثر بین اولیاء خانه و مدرسه بک راهبر اصلی است.»

وی با بیان اینکه این وضعیت نیازمند تعیین روش های تدریس متناسب است تصریح کرد: شیو های تدریس زمانی جواب موثر می دهد که راهبردهای آموزش ما متناسب با شرایط مجازی اتخاذ شود. که الحمدالله با حمایت جناب دکترکریمی رئیس مرکز سما بوشهر و حوزه فناوری اطلاعات این مرکز موفق شدیم سامانه یکپارچه نوین آنلاین دانش آموزی (سیناد) با توجه به کمبودهای که در سامانه شاد داشتیم ، راه اندازی و اجرا نماییم و اولیا محترم در این طرح رضایت کامل دارند.

سرمد بر تقویت روابط اجتماعی نوین در شرایط کرونایی تاکید کرد و گفت: در شرایط عادی ارتباط اولیاء و مدرسه با برگزاری جلسات مختلف انجمن اولیاء و مربیان شکل می گرفت اما اکنون در شرایط غیر حضوری نقش اول خانواده ها بر عهده دارند و ما تلاش می کنیم که این جلسات به صورت مستمر و به صورت ویدیو کنفرانس در سامانه سیناد برگزار نماییم.

در پایان اولیاء دانش آموزان نظرات و پیشنهاداتی داشتند که مطرح شد و از آموزش و تلاش های که کادر آموزش و همکاران برای دانش آموزان داشتند تشکر و قدردانی شد.