امروز در دبستان دخترانه سما عالیشهر ؛ نوای زنگ انقلاب به صدا در آمد

  • تاریخ انتشار : 2021/01/31
  • تعداد بازدید : 1,542 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

امروز در دبستان دخترانه سما عالیشهر ؛

نوای زنگ انقلاب به صدا در آمد

زنگ انقلاب امروز هم زمان با ورود تاریخی حضرت امام (ره) به ایران در دبستان دخترانه سما عالیشهر  به صدا درآمد.

به گزارش روابط عمومی سما بوشهر ، زنگ انقلاب امروز هم زمان با ورود تاریخی حضرت امام (ره) به ایران در دبستان دخترانه سما عالیشهر به صدا درآمد.

دانش آموزان دبستان دخترانه سما عالیشهر با گرامیداشت این روز ، با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران ، سرود انقلابی را یک صدا سر دادند و جشن انقلاب برگزار شد.

مدیر دبستان دخترانه سما عالیشهر در حاشیه مراسم گفت: مراسم دهه فجر امسال با نواختن زنگ انقلاب در ساعت ۹ و ۲۳ دقیقه صبح همزمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن در دبستان دخترانه سما عالیشهر آغاز شد.

صفا سرمد با بیان اینکه عوامل متعددی در ایجاد و شکل گیری انقلاب اسلامی دخیل بود ، افزود: رهبری حکیمانه حضرت امام (ره) ، رفتار حکام آن زمان و شرایط بین المللی عواملی بودند که پیروزی ملت ایران در ۲۲ بهمن سال ۵۷ رقم زد.

وی با توجه به آینده نگری امام (ره) اظهار کرد:« رمز موفقیت بنیانگذار رهبر کبیر انقلاب اسلامی همین بود که هدف داشت و برای رسیدن به این هدف هم تلاش کرد.»

مدیر دبستان دخترانه سما عالیشهر با اشاره به اینکه برای به ثمر رسیدن انقلاب افراد زیادی به شهادت رسیدند و جان فشانی های زیادی صورت گرفت ادامه داد: امام خمینی (ره) در این راه تمام خطرات برای خود و خانواده خود خرید تا بتواند فرمان خداوند را عملی کند.