دوره مهندسی ویپ، استریسک، بلند مدت

معرفی

دوره مهندسی ویپ بلند مدت کامل ترین دوره ویپ مبتنی بر سیستم تلفنی استریسک (Asterisk)، الستیکس (Elastix) و فری پی بی اکس (FreePBX) می باشد که تاکنون برگزار شده است، در این دوره ۱۰ جلسه ای از مبانی ویپ VOIP گرفته تا مفاهیم و تنظیمات پیشرفته تلفنی آموزش داده می شود. پس از این دوره دانشجویان قادر خواهد بود تا یک سیستم تلفنی مبتنی بر ویپ با تمامی امکانات را راه اندازی نمایند.

پس از گذراندن این دوره کامل ویپ شما می توانید یک سیستم تلفنی را با تمامی امکانات پیشرفته راه اندازی کنید و یا با هر گونه سیستم استریسکی نصب شده کار کنید، سیستم هایی نظیر: AsteriskNOW, FreePBX, Elastix, PIAF و …

اگر ساکن تهران یا شهر های اطراف هستید توصیه ما، حضور در این دوره است، ساعات کلاس به نحوی تنظیم شده است که خارج از زمان اداری قرار گیرد.

مناسب چه افرادی است

برای حضور در این دوره تمامی افراد با حداقل آشنایی با مفاهیم IT می توانند شرکت کنند. هدف دوره این است که شما بتوانید پس از گزراندن آن بواسطه سیستم های تلفنی کدباز یک سیستم تلفنی ویپ حرفه ای راه اندازی کنید، پس اگر می خواهید این تخصص را به دانش خود افزوده و بصورت حرفه ای بر روی آن کار کنید حضور در این دوره کاملا مناسب شماست.

پیشنیاز

حداقل آشنايي کار با کامپیوتر و مفاهیم شبکه

ویژگی خاص

قرار گیری نام شما به عنوان مهندس رسمی الستیکس در سایت voip-iran.com
– دریافت کارت تخفیف ۱۰ الی ۲۵ درصدی خرید تمامی محصولات Dlink